Wickey

Wickey logo

De speeltorenfabriek

Gratis bezorging vanaf € 50,-


Verzending en Levering

Levering

Wij leveren onze speeltoestellen via een transportbedrijf. Kleinere accessoires leveren wij per pakketdienst.

Omdat we door onze landspecifieke Wickey Webshops bijna aan heel Europa leveren, werken we met een groot aantal expediteurs samen. Bij kleinere pakketjes werken we met verschillende pakketdiensten samen.

Safety first - is ons motto bij de verpakking! Je ontvangt onze spullen veilig en stevig verpakt in een pakket of op een pallet met beschermfolie. Ook grotere pakketten zoals speeltoestellen of schommels levert het transportbedrijf veilig tot bij jouw op de stoep.

Over het algemeen moet je bij het aannemen van de levering letten op schade die van buiten zichtbaar is en indien er ernstige schade is het pakket weigeren. Voordat je het speeltoestel gaat opbouwen is het aan te raden om de levering nogmaals grondig te controleren. Kijk aan de hand van de montagehandleiding of je alle onderdelen hebt ontvangen. Denk hierbij aan ontbrekende palen, planken en kleinere onderdelen.

Mocht de straat van jouw leveradres te smal zijn voor een vrachtwagen van 7,5 ton (standaardafmetingen vrachtwagen 7,5 t:L6,1xB2,4xH2,4 m) dan kun je uiteraard ook een alternatief leveradres doorgeven bij jouw bestelling. Indien je jouw bestelling toch niet op een alternatief leveradres wilt laten leveren, hou er dan rekening mee dat dit kan leiden tot hogere verzendkosten en een langere verwerkingstijd.

In principe geldt: één bestelling, één levering! Tenzij u natuurlijk zoveel geshopt heeft dat het simpelweg niet in één pakket past. Ook worden, afhankelijk van de situatie en het volume, onze kinderbedden en Tiny speeltoestellen in verschillende pakketten verzonden.

Het speeltoestel wordt voor jouw huis op de stoep uitgeladen. Daarna wordt dit aan jou overgelaten.

Mocht je de geplande leverdatum op korte termijn willen wijzigen, voldoet één enkel telefoontje. Om ervoor te zorgen dat wij de nieuwe leverdatum tijdig aan de transporteur kunnen doorgeven, vragen we je vriendelijk om ons hiervan op zijn laatst 3 dagen voor de oorspronkelijke leverdatum op de hoogte te stellen.

Wij verzoeken je deze situatie zoveel mogelijk te vermijden, om de daarmee gepaard gaande extra werkzaamheden voor alle betrokken partijen zo laag mogelijk te houden. Als je toch niet in staat bent om bij de afspraak aanwezig te zijn, zullen wij in actie komen: in dit geval neemt het transportbedrijf met ons contact op en zullen wij met jouw contact opnemen om een nieuwe afspraak in te plannen.

Levermogelijkheden

Alhoewel wij onze klanten graag allemaal persoonlijk zouden willen begroeten, is het omwille van organisatorische redenen helaas niet mogelijk om je bestelling ter plaatse af te halen.

Dit is helaas niet mogelijk. Je kunt je bestelling uiteraard wel laten leveren op het adres van een persoon die deze graag voor je wil aannemen.

Dit is omwille van organisatorische redenen helaas niet mogelijk, maar desalniettemin proberen we om de bestelling zo snel mogelijk bij je thuis af te leveren.

Je hebt de mogelijkheid om de datum van de levering samen met het transportbedrijf in te plannen. Het tijdstip van de levering hangt echter van de route van het transportbedrijf af.

Natuurlijk - wij leveren onze speeltoestellen in verschillende Europese landen. Houd er echter rekening mee dat levering in het land waarin je woont of eiland waarop je woont alleen mogelijk is wanneer je een bestelling plaatst via de desbetreffende, plaatselijke Wickey webshop. Indien je land in de lijst van onze winkels te vinden is, dan is er niets dat de levering nog in de weg staat. Meer informatie over de bezorggebieden van de plaatselijke webshop vind je onder:Bestelling & Levering.

Status van de verzending

Door een ongekend hoog ordervolume in de gehele Europese onlinehandel zijn er op dit moment nog steeds vertragingen in de toeleveringsketen. Dit leidt enerzijds tot een overbelasting van de expediteurs en de pakketdiensten tijdens de levering en anderzijds tot vertragingen in de bevoorrading van het materiaal, wat op zijn beurt onze productie vertraagt.

Betreffende uw leveringsstatus ontvangt u een automatische melding zodra uw bestelling is gepland voor productie. U ontvangt een verdere melding wanneer de goederen zijn overhandigd aan de expediteur of pakketservice.
Onze excuses voor de wachttijd en de vertragingen. We werken er hard aan om u onze gebruikelijke service weer te kunnen bieden.

Levertijd

Door een ongekend hoog ordervolume in de gehele Europese onlinehandel zijn er op dit moment nog steeds vertragingen in de toeleveringsketen. Dit leidt enerzijds tot een overbelasting van de expediteurs en de pakketdiensten tijdens de levering en anderzijds tot vertragingen in de bevoorrading van het materiaal, wat op zijn beurt onze productie vertraagt.

Betreffende uw leveringsstatus ontvangt u een automatische melding zodra uw bestelling is gepland voor productie. U ontvangt een verdere melding wanneer de goederen zijn overhandigd aan de expediteur of pakketservice.
Onze excuses voor de wachttijd en de vertragingen. We werken er hard aan om u onze gebruikelijke service weer te kunnen bieden.

Als je meerdere artikelen met verschillende levertijden bestelt, dan kun je je het beste op de langst aangegeven levertijd oriënteren. Houdt er bovendien rekening mee dat je levering uit meerdere pakketten kan bestaan.