Wickey

Wickey logo

De speeltorenfabriek

Wickey Spring Sale! Exclusieve kortingen - Sla nu je slag!


Verzending en Levering

Levering

Wij leveren onze speeltoestellen via een transportbedrijf. Kleinere accessoires leveren wij per pakketdienst.

Omdat we door onze landspecifieke Wickey Webshops bijna aan heel Europa leveren, werken we met een groot aantal expediteurs samen. Bij kleinere pakketjes werken we met verschillende pakketdiensten samen.

Safety first - is ons motto bij de verpakking! Je ontvangt onze spullen veilig en stevig verpakt in een pakket of op een pallet met beschermfolie. Ook grotere pakketten zoals speeltoestellen of schommels levert het transportbedrijf veilig tot bij jouw op de stoep.

Over het algemeen moet je bij het aannemen van de levering letten op schade die van buiten zichtbaar is en indien er ernstige schade is het pakket weigeren. Voordat je het speeltoestel gaat opbouwen is het aan te raden om de levering nogmaals grondig te controleren. Kijk aan de hand van de montagehandleiding of je alle onderdelen hebt ontvangen. Denk hierbij aan ontbrekende palen, planken en kleinere onderdelen.

Mocht de straat van jouw leveradres te smal zijn voor een vrachtwagen van 7,5 ton (standaardafmetingen vrachtwagen 7,5 t:L6,1xB2,4xH2,4 m) dan kun je uiteraard ook een alternatief leveradres doorgeven bij jouw bestelling. Indien je jouw bestelling toch niet op een alternatief leveradres wilt laten leveren, hou er dan rekening mee dat dit kan leiden tot hogere verzendkosten en een langere verwerkingstijd.

In principe geldt: één bestelling, één levering! Tenzij u natuurlijk zoveel geshopt heeft dat het simpelweg niet in één pakket past. Ook worden, afhankelijk van de situatie en het volume, onze kinderbedden en Tiny speeltoestellen in verschillende pakketten verzonden.

Het speeltoestel wordt voor jouw huis op de stoep uitgeladen. Daarna wordt dit aan jou overgelaten.

Mocht je de bezorgafspraak op korte termijn willen verplaatsen, volstaat een telefoontje naar +32 (0)78 482 559. Er kunnen echter magazijn- en aanvullende kosten aan verbonden zijn bij de transporteur, die onder voorbehoud en afhankelijk van de situatie voor jouw rekening zijn. Neem voor nadere informatie telefonisch contact op met onze klantenservice.

Wij verzoeken je deze situatie zoveel mogelijk te vermijden, om de daarmee gepaard gaande extra werkzaamheden voor alle betrokken partijen zo laag mogelijk te houden. Als je toch niet in staat bent om bij de afspraak aanwezig te zijn, zullen wij in actie komen: in dit geval neemt het transportbedrijf met ons contact op en zullen wij met jouw contact opnemen om een nieuwe afspraak in te plannen.

Levermogelijkheden

Alhoewel wij onze klanten graag allemaal persoonlijk zouden willen begroeten, is het omwille van organisatorische redenen helaas niet mogelijk om je bestelling ter plaatse af te halen.

Dit is helaas niet mogelijk. Je kunt je bestelling uiteraard wel laten leveren op het adres van een persoon die deze graag voor je wil aannemen.

Dit is omwille van organisatorische redenen helaas niet mogelijk, maar desalniettemin proberen we om de bestelling zo snel mogelijk bij je thuis af te leveren.

Je hebt de mogelijkheid om de datum van de levering samen met de transporteur in te plannen. De uiteindelijke leverdatum moet wel uiterlijk drie dagen na contactopname van de transporteur zijn. Anders kunnen er magazijn- en aanvullende kosten aan verbonden zijn, die onder voorbehoud en afhankelijk van de situatie voor jouw rekening zijn.

Natuurlijk - wij leveren onze speeltoestellen in verschillende Europese landen. Houd er echter rekening mee dat levering in het land waarin je woont of eiland waarop je woont alleen mogelijk is wanneer je een bestelling plaatst via de desbetreffende, plaatselijke Wickey webshop. Indien je land in de lijst van onze winkels te vinden is, dan is er niets dat de levering nog in de weg staat. Meer informatie over de bezorggebieden van de plaatselijke webshop vind je onder:Bestelling & Levering.

Status van de verzending

Zodra je bestelling ons magazijn verlaat, ontvang je van ons een verzendbevestiging. Voor meer informatie rondom de status van je levering vragen wij je contact op te nemen met onze klantenservice.

Levertijd

Je kunt de verwachte levertijd van een artikel op de betreffende productpagina vinden. De daar aangegeven levertijd begint altijd na ontvangst van je betaling.

Als je meerdere artikelen met verschillende levertijden bestelt, dan kun je je het beste op de langst aangegeven levertijd oriënteren. Houdt er bovendien rekening mee dat je levering uit meerdere pakketten kan bestaan.